tisdag 5 mars 2013

Fyfan för skola

Jag försöker var dag att intala mig själv att plugga. I slutändan visar det sig att jag alltid ljuger för mig själv. Så nu sitter jag här vid datorn och bloggar och kollar youtube-videos. Inte ett så bra val, kanske. Men roligt är det i alla fall. Väntar ju på att klockan ska slå 20.45 och matchen mellan mitt United och Real ska börja. Såg precis att Rooney sitter på bänken och fann att jag ser aningens galen ut då jag är chockad. Förstår inte varför dem sätter honom där? Men men, in Fergie we trust!

Dagen har annars varit bra, förutom lektionerna som var urtråkiga... Tränade i två timmar och kände mig stolt efteråt. Är inte i bra träningskick utan ska försöka komma igång nu.

Det är annars fem dagar kvar tills höjdpunkten under våren. SKIDRESA TILL TRYSIL MED MIN BÄSTA VÄN. Woho. Har redan börjat packa och allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar