lördag 21 september 2013

Fredaaaaag

Har varit en riktigt härlig dag, hade bara två lektioner, svenska och idrott, sedan slutade vi redan 11.10. På idrotten fick man välja vad man ville göra och jag, Malin och en till valde att springa det kommande Stureloppet, som är 4,8 km. Sprang det på 32 minuter, men då gick jag lite för att jag sträckte mig. Jag och Malin stack hem till mig och duschade där efteråt, sedan drog vi till stan och käkade på Capri. Sjukt gott, men onyttigt... Efteråt stannade vi kvar i stan ett tag och shoppade lite, innan vi gick hem till mig igen där vi kollade Kick-Ass inför kvällen då vi skulle se tvåan på bio. Malin hade ju inte sett ettan så för att få lite background visade jag den för henne 

Vid halv tio började bion, som var hur bra som helst. Rekommenderas starkt! Efteråt stack Malin hem efter att hon hämtat sina saker hos mig, och jag drog in till stan och träffade ett par kompisar. Var med dem tills kvart i ett ungefär och gick sedan hem. Så nu ligger jag bara i sängen, chillar och taggar morgonträning på gymmet. 
Torrshampo från Kicks - 79:- 
Runda solglasögon från Glitter - 20:- 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar