torsdag 19 september 2013

Trött


Ligger nu i sängen efter en slapp dag. Engelskan var ju inställd som sagt så började halv två, men innan dess drog jag och Lucas till brunnsan och hälsade på Anzo en snabbis. 

Efter den enda lektionen på hela dagen, femtio minuters onödig matte, stack jag och Malin till stan och käkade på Hello. Hur gott som helst. Sedan drog hon tillbaka till skolan för att träffa sin kille medan jag gick hem, där jag satte på Dance Central på Xbox:et och dansade i ca en timme innan middagen. Efter det cyklade jag och pappa till TK, där det blev 75 minuters Zumba för min del. 

Imorgon blir det riktigt soft också. Vi har ingen NO och matten är inställd så slutar redan 11.10. Så har jag och Malin bestämt att vi ska käka på stan, vilket blir sååååå gott. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar