lördag 18 maj 2013

Dör av värmeslag

Termometern säger 36 grader i solen och 30 i skuggan. Jag säger; "Fan ta denna värme" (trots att det är extremt skönt).

Gårdagen var riktigt rolig. Gick först på stan ett tag, stack sedan hem och käkade jordgubbar innan jag drog till Julia, där även Filip S och Lina var. Sedan kom även Agnes, Filip M och Elliot och sedan blev det en grym kväll. Satt ute i värmen, lyssnade på musik, kollade TVD, snackade och njöt av att det var fredag. Vid elva stack alla hem. Dock stannade jag kvar på samma gata och satte mig utanför Niklas hus på trottoaren för att vänta på honom då vi skulle sova över. Han kom efter en tio minuter och sedan hade vi det bara allmänt mysigt då vi kollade 2 Fast 2 Furious och det blev inte alltför sent då jag var riktigt trött och halvsov hela tiden. Vaknade idag vid halv elva, och då stack jag hem, duschade och sedan mötte jag upp med min mamma och mormor i stan. Åt Caesarsallad på Roberts, fick massa snygga kläder av mamma och handlade tills middagen. Avled nästan också på grund av hettan. När jag kom hem blev det solning i bikini på balkongen, så underbart! Åt även lite vattenmelon och drack cola. Brände mug också, vilket inte var så bra. Ikväll ska jag till Malin och kolla Eurovision och det ska bli riktigt kul. Imorgon ska det bli fint väder igen så ska se vad man hittar på.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar