tisdag 7 maj 2013

Några timmar kvar

tills jag sätter mig på ett tåg mot Stockholm för att se One Direction uppträda. Kan fortfarande inte förstå det och tror att verkligheten kommer ikapp mig bara någon timme innan, så att jag blir helt hysterisk då.

Denna dag har varit riktigt underbar. Hur fint väder som helst, vilket gav mig ett tillfälle att sola under lektionstid. Var även kul med lite rastunderhållning på lunchen i form av vattenballongskrig utanför skolan. I alla fall åkte jag och min pojkvän Niklas hem till mig efter skolan, och handlade även lite åt morgondagens resa. Hemma hos mig kollade vi film, myste och åt middag. Han åkte dessvärre hem vid tio och då var jag tvungen att packa. Blev klar med packningen efter en halvtimme, då jag spenderat större delen med att bestämma mellan två toppar. Imorgon blir det ju att gå upp samma tid som för skolan, tåget går 8.19, så ska nog försöka sova snart. Tjiiiingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar