fredag 24 maj 2013

Härliga fredag

Haft en sådan dag då man bara varit helt obeskrivligt glad och allting flytit på. Var lite småtrött imorse men det lade sig efter ett tag. Skolan var faktiskt (!) rolig för en gångs skull och efteråt stack jag till stan och köpte ett par skor. Det tog emot att köpa dem (money money money) men kunde inte inte köpa dem. Gick sedan runt på stan med Lina(som gick hem eftercwtt tag), Agnes, Julia och Filip. Köpte lite frozen yoghurt och satte oss sedan med några andra vid Nissan och hade det riktigt mysigt. Stack sedan hem, efter jag köpt en hemlig sak och hemma så åt jag direkt och nu väntar jag på att klockan ska bli kvart över åtta så jag kan träffa Lina för en liten tur utomhus.

Bjuder här på lite obligatoriska skoltoalett-bilder.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar