lördag 10 november 2012

Härlig gårdag

Ja, igår var det ju sista temadagen och då blev det zumba. Efter det utvärdering och sedan mötte jag upp med bästis på stan. Hittade tyvärr inget då, och vi gick hem för att skoja och skämta som vi alltid gör. Åt senare mat, tacos såklart(tradition då Malin är hos mig) och sedan blev det ännu mer randomness med bästa vännen min. Veckans höjdpunkt är när vi träffar varandra och kan verkligen inte vänta tills vi går i samma klass i gymnasiet.

Vi somnade närmare ett, halv två och vaknade vid tio. Åt frukost, borstade tänderna allt sådant, innan vi tog oss till Sture för öppet hus. Träffade Malins familj där också och åt sedan med dem på Verona innan vi tog oss till stan igen. Där jag hittade en jättesnygg skjorta, som jag nog visar någon annan dag. Haha, orkar inte byta om och jag tror inte mjukisbyxor är ett bra val som byxor till skjortan.

I alla fall så sitter jag nu hemma och skriver en massa. Ska försöka komma upp i tio sidor på alla fanfics, vilket tar sin tid. Men man vill ju komma någon vart, inte bara sitta och skriva. Imorgon blir det plugg för hela slanten och i veckan också. Träning och plugg, inget annat. När betygen satts kommer jag slappna av lite och säkerligen träffa mer kompisar i veckan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar