torsdag 22 november 2012

Jag är körd

Okej, jag är verkligen dödsdömd. Skulle ha gjort en mattegrej tills i söndags, men det har jag inte ens gjort nu. Sedan har jag inte heller börjat på det som ska vara klart på söndag. Men får väl sitta hela söndagen med det, haha.

I alla fall så har dagen varit riktigt nice. Först matte, där jag faktiskt jobbade, hehe, och sedan hade vi rast där vi träffade på en riktigt otrevlig lärare som körde ut oss från vårat klassrum. Klart man blev lite nedstämd av det, men det blev sedan NO och powerpoint-genomgång. Hade sedan rast och efter det SO, med vikarie, och blev inte alls mycket jobb då. Därefter lunch, och en riktigt underbar, fett rolig rast där vi gjorde dansdares. Hehe. Hade efter det musik där jag mest chillade, och sedan var det slut. Men jag och några andra stannade kvar för Lucia-samling. Så, var kvar och övade en trekvart, så kom hem vid kvart i 4 och då satte jag mig och skrev.

Har nu kommit hem från träningen, och satt mig vid datan igen. Äter även vanilj-kesella och dricker proteindrink, göttttt.

Imorgon händer det jag väntat på hela veckan. Ska efter skolan till min underbara bästis, och sova över, sedan ska vi även ha filmmaraton på en filmserie vi fastnat för. Kan ni gissa? ;)
såhär ser det ut när jag äter kesella... (kolla ni fick en dålig bild på mig ... ähhm)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar