söndag 18 november 2012

Scheisse

Ursäkta mitt språk, haha. Men tänkte ha lite annorlunda rubriker. Alltså, mer annorlunda än vanligt, så att säga.

Var ju igår och såg Breaking Dawn Part 2 med min bästa vän och ja, den var verkligen bra. Har faktiskt ändrat min syn på Twilight nu, nämen den var jättebra. Och vill så gärna se den igen. Men för att inte spoila något, men också visa mina känslor kan jag säga att jag fick världens hjärtattack, jag grät, blundade, nästan skrek, mitt hjärta bultade femhundra gånger i sekunden UNDER EN ENDA SCEN. Det ni!

Gick sedan hem med Malin till mig och då vi var ensamma hemma hela kvällen framåt blev det hög musik och planering inför ett nytt fanfic. Skrattade som aldrig förr, fick feels och skojade om allt möjligt. Bästa kvällen på länge, och längtar tills det blir jullov så det blir mer sådant här. Skolan börjar ju igen imorgon och längtar inte alls dit. Vill bara att veckorna tills julen ska gå jättesnabbt nu. Helst att sommaren sedan kommer snabbt som attan.
beesstis och jag
innan bion, lägg märke till mitt korta hår heheheh
biosalongen, väldigt lång tid innan start, lägg märke till killen i mitten
kom hem och trodde det va någon hemma så drog fram min pappas samurajsvärd
hipsta please
två sexy bithces
jag försökte slåss mot de osynliga monstren i lägenheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar