fredag 30 november 2012

Vänner

Så. Dagen har varit riktigt, riktigt, riktigt rolig. Började med tyska prov som gick jättebra, och hade sedan svenska och akvariesamtal som också gick bra. Efter det matte där man *host* jobbade. Hade sedan lunch och fick reda på att vi hade håltimma de två sista lektionerna. Så slutade egentligen 11.25, men eftersom vi väntade på vår lärare till den näst sista lektionen(och han aldrig kom) slutade vi tjugo i ett. Då gick jag hem till Ellen, också med Agnes och Lina, den sistnämnde som var ovetande om vad som skulle komma. Vi var där ett tag, och Ellen tog med Lina upp på övervåningen medan jag och Agnes fixade allt med fika, och lade ner det i en stor kasse. Fick sedan ner de andra två, och drog en mössa över Linas huvud. Så hon inte såg något alls. Fick sedan skjuts till Arosfortet, där vi fick reda på att de först öppnade tre. Så ändrade drastiskt om planerna, och åkte hem till mig, där vi åt fikat. Himmelskt gott var'e. Sedan var Agnes tvungen att åka hem, då hon skulle till Växjö, men jag, Lina och Ellen åkte till Arosfortet igen, där vi höll till i två timmar och samlade ihop 550 poäng. Askul var det, och något man vill göra om och om igen.

Nu är jag hemma, ska skriva lite, och även äta thailändskt och kolla på X-Factor semifinalen. Rösta rösta rösta på J.E.M!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar