lördag 1 december 2012

December

Ja, klart man ska blogga den första december. Här i Halmstad saknas bara en meters snö och sedan är det vinter på riktigt. Har redan jul-känslan och det kalla vädret. Så snön kan väl bara ösa ner nu?

I alla fall har dagen varit otroligt härlig. Vaknade rätt tidigt för att vara helg, duschade och fixade mig. Sedan tog jag mig in till stan vid halv ett-tiden och där träffade jag Malin. Så jäkla synd att vi inte kan träffas mer än en-två gånger varje vecka... På ett sätt är ju det bra, vi tröttnar inte på varandra haha. I alla fall gick vi runt, jag köpte en mössa, och sedan satte vi oss på Roberts i ca 40 min, käkade godsaker och drack varm choklad, vilket var himmelskt med tanke på vädret. Var otroligt skönt också att bara slappna av ett litet tag. Gick sedan runt lite till på stan, innan vi köpte godis på hemköp. Sedan åkte Malin hem med bussen, och jag gick hem.

När jag kom hem hann jag sätta mig vid datorn lite, innan jag fick hjälpa till då mamma och pappa hade fest. Så fick agera lite servitris, och nu har jag igen satt mig för att skriva lite till. Men man vet aldrig när mina föräldrar behöver hjälp...

Imorgon kommer också bli grym. Därför jag ska till Väla med mamma och ha julklapps-dag. Förbered er på att jag kommer köpa något också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar