söndag 23 december 2012

Dag före dopparedan

Eller nåt. Tror att det heter så i alla fall. Så förlåt för att jag inte bloggat förens nu. Har haft ganska mycket på gång med julklappar och andra personliga grejer. Hehe. I alla fall orkar jag inte gå igenom varenda dag sedan i onsdags, men kan säga att jag har träffat Malin i fredags, hehe.

Idag har jag vaknat rätt tidigt för att vara mig, alltså elva, och gick sedan ner på stan med mamma och mormor för att köpa de sista julklapparna. Vi fikade även på Roberts, varm choklad och chokladboll. När jag kom hem slog jag in julklappar, och sedan lade jag dem under granen. På grund av att jag bara önskat mig pengar, till London, kändes det som om det inte alls var mycket, jämfört med förra julen då vi nästan hade mer julklappar än plats under och bredvid granen.
Nu sitter jag och spelar Sims, hehe nostalgisk, och ska sedan käka pizza såhär på fjärde advent, och sedan blir det att göra rim till julklappar. Sedan är det inte långt kvar tills julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar