måndag 10 december 2012

Oh Mon Dieu

Avklarat: En julklapp, matteprov och en trailer.
Inte avklarat: NO-prov(...), SO-prov(..........), eng. hörövning(^^), alla andra julklappar.

Känner att det är mycket  på gång nu. Är så mycket med skolan att jag nästan började gråta(jag vet jag är klen). Måste lära mig otroligt mycket på någon dag tills SO:n och klarar inte av det. Dessutom kommer NO:n vara jättesvår, och jag har ingen lust för att plugga. Life is hard, sometimes...

I alla fall har dagen varit riktigt kul. Matteprovet gick överraskande bra, fick en massa skratt på NO-lektionen, och hade guldkorn och fotboll på idrotten. Mötte senare upp med Malin, som fick se lite av min skola, och vi båda gick sen till stan och jag köpte EN julklapp. Bra, jag vet. Satte oss sedan och fikade på Espresso House, varm choklad och muffins, och sedan följde jag henne till bussen. Mötte sedan upp med mamma och vi gick till Avanti och käkade pizza där(mycket bra efter att ha fikat precis men men...) och drack coooola. Otroligt gott en sådan här dag. När jag kom hem satte jag mig vid datorn, gjorde en trailer och sedan har jag suttit och velat på om jag ska skriva eller plugga. Orkar verkligen inte göra det sistnämnda och kör yolo-stil på provet imorgon, så ja, får väl plugga mer i vår.

Här kommer en otrolig låt som sjungs av en otrolig talang. Kom ihåg att jag tittade på när hon bara var 10 och var med i Talang. Hon är fortfarande lika bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar