onsdag 26 december 2012

Härliga dagar

Jo, gårdagen och hälften av denna dagen spenderade jag med min bästa vän. Igår blev det främst skratt, listskrivning, skämt, fåniga photobooth-kort, fangirling framför Two Towers, och planering inför stories. Vi kom väl i säng vid två-tiden, och då var vi båda rejält trötta. Vaknade tidigt idag, och jag gick upp för att duscha medan Malin låg kvar i sin madrass, hehe. Blev sedan frukost och tillslut tog vi oss in till stan, fast vi skulle nog ha väntat hemma ett tag till, för när vi kom dit var bara Åhlens öppet, men tur var öppnade några affärer elva, dock inte de vi helst ville till, så vi gick och tog milkshake på Donken, och sedan blev det några kaosartade vägar in i bl.a Gina och Bik Bok. Köpte tillsist en riktigt fin "blus" inne på Vero Moda, och därefter åt vi onyttig lunch på Donken. En behövlig lunch, haha.
  När vi kom hem blev det mer planering, och sedan stack Malin hem vid fyratiden. Då satte jag mig vid datorn och spelade Sims. Har gjort det sedan dess, med paus för middag, och kommer väl sitta resten av kvällen också. Haha. Imorgon ska jag börja skriva på ett nytt fanfic, och vem vet vad mer som står på listan?

såhär roligt har vi 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar