tisdag 25 december 2012

Flashback

Jo. Gårdagen var riktigt rolig, då det var julafton. Började med att vakna och öppna min morgonpresent, vilken var en
jättefin tröja från Gina. Sedan frukostbuffe med hela familjen. Tror aldrig jag blivit så mätt tidigare. Sedan tvättade jag håret och fixade mig innan lunch, då jag och min storebror fick pannkakor. Sedan
körde vi julklappslek där jag fick en twistpåse, hehe. Efter det kalle anka och sedan visade jag ett bildspel jag gjort toll min mormor. Därefter middag och till sist paketöppning. Jag fick: 3100 kr, pyjamas, en stickad tröja, Thor, smink, hörlurar, smycken, träningslinne & annat smågrejs. Mycket nöjd. 2100 åker in på London-kontot, resten blir det att handla på mellanrean för! Yey. Efter julklappsöppningen spelade vi Plump och åt massa godis. Därefter blev det läggdags fast jag låg väldigt lång tid i sängen och bara höll på med mobilen, haha. Vaknade vid elva-tiden, tittade mig i spegeln och kom på att jag nu endast ska äta nyttigt. Ta bort fetteeet! Åt i alla fall frukost och sedan satte jag mig vid datorn och fixade med bildspelet, la ut det på youtube m.m. Snart ska jag se om jag ska hänga med pappa på hundpromenad. Hoppas jag kan slingra mig ur...
Malin kommer senare, och ska sova över, vilket ska bli hur kul som helst. Saknar henne något otroligt. Imorgon ska vi dra in till mellandagsrean och trotsa köerna, eller nåt. Adiiioos!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar