onsdag 19 december 2012

Oj vad har hänt

Ehm. Har visst inte bloggat sedan den tionde. Får bli bättre nu när skolan inte tar upp all min tid. I alla fall har detta hänt medan jag varit "borta":

*Fått reda på betyg i SO, NO och Engelska.
*Gått luciatåg
*Träffat bästa vän
*Haft lektion-fri skoldag
*Varit sjuk

Ja, det summerar upp det mesta... Dagen har varit riktigt grym. Började halv nio med att äta frukost tillsammans med mina två klasser, och sedan gick alla till den filmsalen man ville, själv följde jag med Angelina för att se Final Destination 5, vilken är asbra, men grymt äcklig, om man tänker på hur underliga dödsfallen är... I alla fall stack sedan jag, Lisa, Amanda och Angelina ner till en annan sal och kollade på Johan Glans där, innan det var lunch. Sedan satt jag i klassrummet med några tjejer i klassen och kollade första High School Musical filmen innan det blev städning. Därefter slutade vi, och då hämtade min mamma upp mig, så stack vi till Eurostop och köpte julklappar. Och ja, nu sitter jag här hemma och ska precis sätta mig och skriva för första gången på typ hundra år.

ärligt talat ser jag ut som något katten släpat in men bryr mig inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar