söndag 21 april 2013

#bamf

Fortfarande sjuk, mina kära vänner. Men börjar lyckligtvis känna mig lite piggare. Vill verkligen komma igång med mitt träningsschema nu, då jag knappt kan vänta. Men får väl ta vara på friheten man har då man är sjuk, även om man mår dåligt. För då jag blir frisk kommer mitt schema bli fullspäckat. Först och främst kommer jag att bo på Träningskompaniet(uppskattar min träning till två timmar varje dag) och sedan är det slutspurten i nian, och det betyder rejält med plugg. Helgerna kommer väl bli ganska lugna, då jag har mer tid, men måndag-fredag kommer bli kaotiska. Har planerat in så att jag kommer plugga två timmar varje dag på eftermiddagarna och sedan åka till TK för två timmars träning varje kväll. Sommaren 2013 here I come!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar