onsdag 24 april 2013

Två dagar

Kan ta och sammanfatta gårdagen lite snabbt nuuu; var i skolan för första gången på en vecka, träffade mina älskade vänner och förstod hur mycket jag saknat att ha kul, gick igenom ett par timmar av elände på lektionerna, cyklade hem, åt kycklingspett, åkte till gymmet för att fullfölja leg-day, kom hem genomsvettig efter ett hur grymt pass som helst även om det var ren tortyr(ett pass ska vara ett helvete, inte skönt haha), duschade och satte mig sedan framför Bayern-Barca med en proteindrink. Riktigt härlig dag.

Idag har jag gjort två av tre nationella i engelska. Gjorde först läsförståelsen och fick en timme och fyrtio minuter men tyckte det var riktigt lätt så var klar efter tjugofem minuter haha. Läste typ resten av tiden och hade sen rast i en halvtimme innan hörförståelsen som tog en timme. Åt sedan lunch, hade idrott och sist tyska. Blev sedan hemfärd och hemma åt jag upp resterna av min fruktsallad jag hade med till nationella haha. Ska väl försöka plugga lite också efter maten, om jag ksn prioritera rätt så att säga.

fruktsallad


ah stoppade in tröjan och det ser hur failat ut som helst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar