söndag 28 april 2013

Helgen

Jag ursäktar för mitt dåliga bloggande, men ibland är livet viktigare. Ibland? Nja, kanske snarare hela tiden. I alla fall så spenderade jag gårkvällen med vänner och hade det jättemysigt; käkade pizza och kollade skräckfilm. De gick väl hem runt elva, kvart över elva och då började jag städa undan. Mina föräldrar kom väl hem vid halv ett-tiden, efter att ha varit på fest, och jag somnade väl vid den tiden. Därför blev jag otroligt sur på mig själv då jag vaknade tjugo över åtta och inte kunde somna om. Menmen, livet är hårt. Har i alla fall bara legat i sängen och väntat på att jag ska få kraft nog att ta mig upp sedan dess. Idag händer väl inget speciellt, förutom att jag ska plugga och kolla Arsenal-Manchester United.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar