torsdag 18 april 2013

Whazzzzup

Jag är sjuk. Inte bara i huvudet utan fysiskt också. Fan ta mitt immunförsvar som släpper in alla bakterier till festen trots att de inte står på gästlistan... Jo, i alla fall, anledningen till att jag inte bloggat så mycket är att mitt liv varit hur tråkigt som helst. Typ ingenting har hänt förutom att jag haft två nationella i geografi, som det gick bra på. Blev sjuk i tisdags, men fick kämpa mig igenom dagen då nationella tog plats då. Stannade även två timmar igår på de nationella innan jag gick hem för att dränka min sorg över att jag blivit sjuk i tv-tittande. Min pappa kom
hem med The Hobbit i Blu-ray, nyköpt, som tröst idag. Kollat på den två gånger redan, för jag är ju en äkta nörd haha.

Jag har dessutom lagt upp schemat för min träning nästa vecka då jag endast ligger och drönar i soffan nu. Zumba på måndag, cxwork & body step på tisdag, aerobic muskel på onsdag, zumba på torsdag, spump(spinning & pump) på fredag, cross challenge på lördag och gymmet på söndag. Utöver det blir det normalt hemma; 100 squats per dag. Ja, detta var då för er som ville se mitt upplägg såhär nära inpå sommaren. Maten blir desto lättare. Bara att ta bort all onyttighet(godis, läsk etc.) och även sådan mat man lätt äter mycket av (vitt bröd, pasta, flingor etc). Om 42 dagar kommer det vara en helt ny Andrea som är på bilderna. Eller inte helt ny, bara ny till hälften. Typ.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar