måndag 22 april 2013

Tröttsamt

Imorgon är det dags att äntligen ta mig till skolan för lite hederligt plugg, trots att jag hostar som en gammal tant. No offence. Det ska bli hur kul som helst att återse mina kära vänner; som jag hoppas saknat mig lika mycket som jag saknat dem. Det blir även ett redigt styrkepass imorgon kväll, planerade det tidigare idag och det ser ut som ett riktigt grymt ben-pass. Men ska köra lite lugnt eftersom jag fortfarande hostar.

Denna dagen har i alla fall varit tröttsam, precis som rubriken antyder, men jag har faktiskt tagit tillfället i akt och pluggat matte, vilket behövs. Annars har det blivit film, frukt och obeskrivlig längtan efter sommar. Har ätit bra idag också, och det känns grymt. Men är lite sur på vissa människor som är copycats och därför är mitt humör på låg nivå idag.

Det är min frukost på bild som bestod av mango-smoothie, kiwi, ananas och mango(som är längst ner)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar