tisdag 1 januari 2013

Lång tid har gått

Det har gått er sedan jag skrev i bloggen. Förlåt för förseningen. Haha, till lite seriösare saker då. 2012 var verkligen hemskt. Definitivt inte hemskare än sista halvåret 2011, men hemskt. 2013 ska verkligen bli en förändring. Nytt år, ny Andrea. Ingen mer blyghet, inga mer dåliga betyg i matte och no. Jag ska bli en bättre person, jag ska bli vältränad och inte längre skämmas för hur jag ser ut. Listan kan bli lång och orkar inte skriva allt men mitt största nyårslöfte är i alla fall att hitta en kille som gillar/älskar mig för den jag är. Men 2013 ska bli bra med allt jag planerat;
London i tre veckor med bästis
Mallorca med bästis
Börja gymnasiet
Träning 2 ggr per dag 6 dagar i veckan.
Mer plugg
Nians bal/avslutning
One Direction konsert
Kolla Sverige-Tyskland
...
Ja, 2013 kommer nog bli bäst. See ya! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar