onsdag 23 januari 2013

Bästis fästis

Skolan idag var väl ingen höjdare, förutom att det bjöds på några skratt under vissa ögonblick. Blev bråk på slutet också, inget mellan oss i klassen men ja, får hoppas att det löstes. Höjdpunkten idag var nog att träffa min bättre halva. Vi fikade på Roberts, och sedan drog vi hem till mig och började fundera kring hur våra liv skulle se ut om jag flyttat till stan från allra första början, alltså hade vi inte träffat varandra och blivit bästisar den där första dagen i 6-års. Åh, hemska tankar. I alla fall planerade vi även en ny berättelse som jag satte igång med då Malin dragit till sin teater. Flöt på bra, och gick även ut med  mamma för en hundpromenad. Har även druckit lite te, försökt att städa mitt rum och helt och hållet glömt bort läxor. Men aja, får ta tag i det imorgon istället. Ibland behöver man lite vilodagar. Eller i mitt fall många. 

Imorgon blir det i alla fall träning för en gångs skull. Zumba+gym står på schemat och det känns super! Ska även köpa present till pappa som fyller år på lördag, vilket jag längtar efter grymt mycket då jag och han ska gå på hotellfrukost.

gammal bild, oja. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar