onsdag 30 januari 2013

Volleyboll

Jag har varit med skollaget och spelat volleyboll. Nej, jag skojar inte. Jag är inte heller påverkad av Imperius-förbannelsen(för er icke harrypotter-fans slå upp det...) och jag är inte heller ersatt av någon annan. Jag var och spelade volleyboll och klarade mig igenom alltet utan att skada mig eller slå ihjäl någon annan. Inte för att jag inte ville det, men aja, ibland går det bra för mig. Var faktiskt aningens stolt över mina server ibland, förutom den allra första vilken landade på andra sidan salen. Halleluuujaah vad bra den var, eller något sådant.

I alla fall vann vi hela alltet, tror jag, och det bästa var att vi vann mot min gamla skola, nä skoja... hehe. Turneringen var ju på Gullbrandstorp så fick träffa gamla klasskompisar och efter allt var slut satt jag och väntade på Malin och efter det åkte vi in till stan. Väl inne i stan så kom Malin på att hon inte hade några pengar och hon behövde ha något mat-aktigt eftersom hon skulle direkt till teatern sedan. Sååååå vi bestämde oss för att äta på Donken, woho. Skräpmats-kompisarna. Nä skoja, vi är faktiskt rätt 'healthy' av oss. I alla fall åkte hon vid kvart i sex och då stack jag för att köpa en matsortsgrej mamma behövde på Hemköp, och sedan drog även jag från stan och satte mig direkt vid datorn och började planera ett nytt fanfic. Yay.

Imorgon blir det vanlig skoldag, träning, läxor och skriva(hoppas jag)
yea jag och min cola. är väldigt väldigt beskyddande om den. so what?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar