måndag 28 januari 2013

Les Miserables

Jag kan liksom inte forma ord efter att ha sett denna filmen på bio. För bra, för ledsen, för mycket tårar, men herremingud vad bäst. Sitter och lyssnar igenom soundtracket nu, och försöker övertala mina föräldrar om att jag får se den igen. Kan bara säga en sak: Eddie Redmayne & Aaron Tveit; så himla snygga!

Jooooo, skolan var väl helt okej idag. Var extremt trött och somnade nästan under matten på morgonen, haha. Men lyckades hålla mig vaken, och stack direkt till Roberts efter skolan och träffade mamma och två till, för att äta middag. Jag tog Caesarsallad och cola, vilket var otroligt gott efter att ha haft idrott. Då vi ätit klart åkte jag och mamma tillbaka till skolan för att ha haft utvecklingssamtal vilket gick jättebra. Drog sedan för att köpa godis på Hemmakväll, och sedan blev det bio. Och ni vet redan vad jag tyckte om den, haha.

Imorgon blir det kurator-besök hela eftermiddagen och sedan får jag nog ta och skriva lite. Har en massa inspiration och får lägga undan lite läxor för att ta och tömma mitt huvud på det, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar