torsdag 31 januari 2013

Jag är inte bara sjuk i huvudet.

Jag har blivit sjuk. Fan också. Har sovit nästan hela eftermiddagen sedan jag tog mig hem från skolan, och är väldigt glad att jag hann göra mitt gymnasieval då jag var där. För er som undrar, så valde jag Estetisk Media-Film. Har varit säker sedan dag ett, men har bara inte orkat göra det förens nu. Jag vet jag är lat... I alla fall ska jag spendera det som är kvar av dagen med att ligga i soffan och inte göra ett skit. Vänta. Åh, jag fick en pokal för dagens produktivitet. Gud vad glad jag blir. Nä skojar bara. Snarare att jag skulle få pokal för dagens lathet. 

Imorgon måste jag till skolan, även om jag blir ännu sjukare. Har de första nationella, muntligt i svenska, vilket jag inte får missa. Är inte så värst orolig, det är nog rätt lätt, men visst vill man bara att det ska vara över. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar