tisdag 22 januari 2013

I'm back.

Känns som om jag kommer tillbaka hela tiden. Nämen, aja, den här gången är det faktiskt förevigt. Vilket betyder; you're stuck with me forever. Aldrig någonsin kommer jag försvinna från er sida. Nä, just kidding. Är inte så stalker-aktig som det verkar, faktiskt.

I alla fall, orkar inte för allt i världen summera alla dagar utan säger bara såhär; fyllde år igår och det toppade alla förväntningar jag hade på att bli sexton. Så. Jäkla. Bäst. Fick vad jag ville, och har nu ungefär 9000 sparade pengar till London i sommar, och mer kommer det att bli. Humöret är på topp, och jag känner att allt flyter på. Det enda jag inte mår bra av är NO och matte, men orkar inte låta de ämnena förstöra hela mitt glada humör.

I alla fall, my loves, see you soon again! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar