måndag 27 augusti 2012

Ny vecka

Dagen har väl varit som alla andra måndagar. *hat-måndagar*. Ja, måndagar är nog det värsta, kanske inte värre än söndagar men ändå väldigt dåliga. Ny veckobörjan, lång skoldag, både no & matte.

Jo, skoldagen då. Först mentorstid där vi fick nytt schema, för tredje gången, och som tur var blev det bättre. Inte mycket skillnad men längre raster i alla fall och ett och annat flytt av lektion. Efter mentorstid matte där vi arbetade i våra grupper med ett arbete, gick väl sisådär då vi helt förvillade oss på en uppgift. Efter matten var det Engelska där vi fick reda på att vi ska ha en "vikarie" i många veckor framåt då vår ordinarie lärare ska operera sig och efter det gå på rehabilitering. Sedan var det lunch, spagetti och köttfärsås, och sedan No där vi mest hade genomgång av läxan. Fick även en läxa tills TORSDAG!? Det är ju bara några dagar. Tycker man gott kan ha enveckas-läxor... Vi slutade lite tidigare på NO:n då jag och min klass skulle till brottet på idrotten. Där simmade man ett par längder och gjorde även livräddning. Och ja, nu sitter jag här.

lilla jag idag. hann upp vid sju för att tvätta håret. börjar nu nio på måndagar...
Ska träna ikväll så får se om jag slänger in ett till inlägg senare. Orkar inte direkt plugga idag då jag känner att allt går neråt just idag, och ibland behöver man lite ledigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar