onsdag 29 augusti 2012

Onsdag

Oj vilken fin rubrik. Bländas av kreativiteten som strålar från den....

Dagen har varit grym som vanligt, då man har världens bästa klass. Första lektionen var syslöjd där vi mest fjantade runt, sedan svenska där vi snackade dikter och gick igenom olika uppgifter. Efter det SO där vi gjorde nutidskryss och skrattade som aldrig förr. Och sen var det lunch, inte så gott denna gången utan åt mest sallad. Drog sedan med mina buddies till Brottet och då jag inte badade på grund av att jag hade ont i halsen fortfarande så tittade jag på när de kämpade. Haha, efter det tillbaka till skolan för tyska som blev chill då vi bara snackade om olika ämnen som ja, ni inte skulle förstå, haha.

Ska mest slappa nu här hemma, har lite läxor att göra sedan ska jag väl sitta vid datan och städa rummet lite. Förbered er för något inlägg senare, i alla fall.

lite piggare idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar