fredag 31 augusti 2012

Fotobomb

Har suttit hela kvällen och fixat med bilder, gick igenom alla från 2012 och satt och redigerade de jag ville ha med i ett inlägg, detta inlägg. Sedan har jag fixat ny header och "välkommen-bild" som jag kallar det. Ska väl ut och fota ett höst-photoshoot snart så kommer väl ny header inom några veckor, haha.

Här kommer lite bilder för er sugna på det, förresten. Bara njut...

konfirmationen som gav minnen för livet <3

hamnen i chania på kvällen, längtar tillbaks som faaan

tha pool with da homies

poolparty! bring all ma bros

min snygga kusin ekiperad inför en snorklingtur

aaaannd. we're back.

fint foto på stranden. snacka om att tillkalla uppmärksamhet

nyår, hehe. love you my homies

från 2010 precis som förra men bryr mig inte för jag tycker om denna, ok?

oh look it's a troll
beach photoshoot 
cover girls
ursäkta att mitt hår flög upp, det gjorde inte det med vilje!
samling
love you cousin <3
bästa vännen number one <3

kreeeeta

elafonissi babyyyy

coolingarna on tha beach
bild nummer två på kungarna
jag bara glider

älskar dej kusssiiin <3

ursäkta att jag ser ut som en uppblåsbar ballong men det blåser ordentligt

fint

kolla på oss bara. så himla kungligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar