fredag 31 augusti 2012

Helg!

Äntligen, som jag längtat och som det gått snabbt. Nu är det officiellt helg, eller har varit i ungefär en halvtimme för mig då jag slutade halv 3.

Dagen gick ganska segt till en början, men eftermiddagen var snabb som bara den. Först tyska, nya platser i vår tyskasal samt glosförhör. Gick ju sisådär. Efter tyskan svenska då vi bara gick igenom motiveringar och sedan långrast innan matte då jag och Sara fick gjort vår "svåra uppgift" och hann långt på den andra, så bara en kvar sedan... Sen lunch och riktigt mycket skratt i matsalen. Hoppas ingen såg oss... Haha, i alla fall en av de roligare tillfällena i skolan, körde beatboxing och annat kul. Sedan var det rast och chill igen innan so då vi inte hade lärare så vi titta på någon helt konstig film om vår planet och hur vi förstör den... Har nog aldrig skrattat i mitt liv så mycket som åt denna film. Plus att mina klasskamrater inte var helt tysta heller... Sedan var det sista lektionen som egentligen var mentorstid men vi hade matte istället och då hann jag och Sara klart den andra uppgiften. Så nu är det bara en riktig uppgift kvar med bara tre frågor till. Enkelt som bara den(hoppas jag)

Nu ska jag väl mest bara ta det lugnt innan jag har träning halv fem, sedan i kväll blir det skriva som gäller. Imorgon kommer min underbara andra halva hit och vi ska bara ha det grymt, kolla på film och käka hamburgare. Har saknat henne riktigt ordentligt.

såhär kul har jag efter skolan, yo dude.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar