torsdag 23 augusti 2012

Werk It

Tjo!!

Har varit en riktigt chill dag i skolan, första lektionen genomgång i matte. Repition så kan det mesta, fast lite nytt och svårare såklart. Efter det NO och lite smått arbete men mest diskussion där. Fick även första läxan i nian, några sidor att läsa och ett par frågor som jag ska sätta mig med snart. Efter det kolla på film på SO:n. En Obekväm Sanning. Har ju kollat upp en massa saker om det här med vart jorden är på väg förut och det kändes så läskigt att titta på detta då det var sant, att om inte vi gör något snart så kommer vi inte ha någon bra framtid. Efter SO:n var det lunch och soppa. Jag var helt dum som inte åt något och någon halvtimme senare började jag känna mig smått svimmfärdig... Gick i alla fall på musiken som varade i två timmar. Vi kollade youtube, sjöng, lekte och kollade på både öppningen och avslutningen av OS. De bästa uppträdena alltså, haha.

Efter skolan drog jag direkt hem och tog lite mellanmål, en banan och ett knäckebröd och vatten(mycket jag vet) och ja, nu sitter jag här. Kom hem vid kvart i tre ungefär så har varit här ett tag. Ska senare gå ut med min hund Freja, käka pannkakor och träna Zumba i sjuttiofem minuter.

åh körde på tofs idag för vaknade lite sent, hehe. men men. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar