måndag 27 augusti 2012

Måndagskväll

Slänger in ett litet inlägg såhär på kvällskvisten. 

Tränade Body Step idag och herregud, nu måste jag verkligen börja igen med mina 7 dagar i veckan. Höll det hela våren sedan kom sommaren, hehe. Ja, men nu ska det verkligen bli nåt med detta... Bort med allt onyttigt också. Fast Cola kommer jag aldrig klara mig utan, haha. 

Ville bara säga lite sådant här, och sen att jag kommer inte blogga förens sen kväll imorgon. Har plugg och träning direkt efter skolan, sen ska jag verkligen försöka sätta mig ner och skriva klart ett oneshot och även några delar på mitt fanfic. Hemligt, ni vet. Sedan måste jag försöka hindra två killar i min klass att inte hacka min tumblr... Om de gör det är de döda. Det negativa är ju att de är professionella på datorer och har hackat förut -.-. Jaja, får väl se vad de gör. Så att ni vet att inlägget imorgon kommer kanske vid samma tid som detta. 

Adios Amigos eller nåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar