fredag 24 augusti 2012

Helg!

Äntligen är det helg. Som jag väntat...

Började skolan med tyska och glosförhör som var ganska lätt. Sedan Svenska där vi påbörjade att skriva dikter. Kom på en mitt under genomgången och klottrade ner den lite snabbt, haha. Sedan var det matte där vi började med vårt nya projekt som var riktigt klurigt. Efter det lunch vilket blev sallad och wokade grönsaker för mig, kycklinggryta och ris för de som inte är så kräsna som jag... Efter lunchen var det SO där vi tittade klart på filmen och diskuterade den sedan. Jag har i alla fall bestämt att bli bättre på det här med miljö. Efter so:n hade vi mentorstid som blev helt galen. Negativt galen alltså. Ska inte säga så mycket mer då det inte är så smart...

Nu sitter jag alltså hemma efter att ha varit en snabbis i stan där jag köpte en tröja jag siktat mig in på. Kan visa den senare för snart har jag träning, så måste fixa mig inför det...

bad-everything-day. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar