torsdag 30 augusti 2012

Skola och ja, annat intressant.

Känner att det är riktigt kvalitets-rubriker ni får, men men, mitt huvud är fullt med annat än rubriks-exempel just nu så ni får nöja er med dessa fina.

Vaknade lite senare idag och fick därför skynda mig lite extra, dessutom hade jag och Julia bestämt att cykla men när tiden väl var inne bara öste regnet ner och vi gick istället så vi kunde ha paraply. Första lektionen var matte som blev lite mentorstid, gick väl sisådär då vi inte hann så mycket. Och vi har en vecka kvar med tre uppgifter! Herregud, liksom. Efter matte var det no och bara genomgång så nästan somnade, aja, sedan långrast då vi började diskutera skolfotot. Hade vikarie på so;n men det blev inget för vi hade klassråd om skolfoto, klasströja och skolresa istället, haha. Snacka soft lektion. Jaja, sedan lunch där det inte var så gott så jag åt bara sallad och två småpotatisar, hade ändå ätit ganska mycket till frukost så var som tur var inte så hungrig. Hade sedan rast tills musiken igen och då satt vi och lekte en rolig lek, haha. I'll tell no more. På musiken, som var de resterande två timmarna, ja, så spelade vi gitarr,  sjöng och kollade youtube-klipp. Fast lyssnade mest på musik, haha. Efter musiken stannade jag kvar med Sara för att jobba matte men ja, det gick väl ganska dåligt då båda vi var väldigt trötta. Så drog sedan hem, kom hem och fick en kärleksmums av mamma och lite cola som var riktigt behövd energi. Gjorde även en proteinshake då jag gått på undernäring av protein hela dagen. Nu är det snart mat för mig då mamma har gäster ikväll, sedan ska jag på Zumba som jag längtat efter sedan förra gången!

slänger in en bild från i somras på mig och min andra halva. saknar dig som fan, bästis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar