fredag 1 februari 2013

Första nationella

Åh fyfan mardrömmar, krig & misshandel hit och dit, men inget slår minutrarna inför det första nationella. Även fast det är muntligt i Svenska. Hela jag skakade nästan då jag fick papperna och sedan kunde jag inte koncentrera mig de första tio då vi skulle förbereda. Men tror nog att det gick bra. Annars vet jag inte vad som hänt. Gud, vad jag än gjort mot dig för att synda eller nåt sådant skit såååå förlåt. Bara ge mig A på alla nationella så är vi kvitt eller inte. Nä, jag ska inte vara sådan.

I alla fall har dagen varit BRUTAL. Nej nu skämtar jag bara. Den har varit EXTREMT BRUTAL. Nej. Extremt Bäst kanske? Började med tyska och förhör på läxan jag INTE gjort. Men klarade det like a boss och sopade bordet med alla. Nej, inte precis. Klarade av två glosor och ett fakta. Yay..... Men sedan blev det otroligt chill för vi hade håltimma på svenskan p.g.a nationella proven och spenderade den med att typ skämta runt och sådant och köpa chokladbooooll. Sedan typ tio minuter matte innan det var min grupps tur att ta över vårt klassrum för att visa vilka som var cheferna. Och nationella kan ni läsa om högst upp, igen, om ni vill. Blev sedan extremt sen lunch som vi pratade bort och gick sedan till sista lektionen; mentorstid. Gud vad lärorikt. Kollade film och snackade om kakor, mums.

Jag tror nog ni undrar vad det är för som inte står rätt till i min hjärna, jag vet nog att ni undrar, men sanningen är jag har inget fel och det är det som är felet. Jag går på droger 24/7 utan att ta några och har alltså ingen humor. Kan skratta åt en vante som ligger ensam på golvet om jag så vill. Been there. Done that. But that's how you love meeee. Nu ska jag gå och tömma hela skafferiet på mat för jag är hungry like a woooolf.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar