onsdag 6 februari 2013

Blä på nationella prov

Hade vårt andra nationella prov i svenska idag. Var läsförståelse och satt från tjugo över åtta till fem över tolv med det. Bara en rast på femton minuter, annars non-stop. Jag travade upp påsar med frukt, frallor i tupperware, choklad och kolsyrat vatten med vattenmelons-smak för att klara av dessa outhärdliga timmar. Gick faktiskt rätt bra, hoppas jag, och tror jag hade fel på någon ynka fråga. Lägger det såhär; det skulle förvåna mig om jag hade rätt på den frågan.

Eftermiddagen var som vanligt. Idrott klockan ett, då vi körde styrka, killerball och en tärningslek. Sedan tyska då vi endast tittade film. Åkte sedan hem och ja, vid denna tidpunkt har jag hunnit med mycket; fikat med mamma eftersom jag gjort nationella, börjat blogga, börjat skriva... Blir väl det som dagen går ut på, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar