söndag 17 februari 2013

Tha Weekend

Jo, i fredags frisknade jag till och stack till my second half. Väl där satt vi och chillade med hög musik innan vi åkte buss till Gullbrandstorp(short distance i know) för att äta pizza. Åkte sedan hem igen efter en timme typ och då satte vi på en massa videos och annat. Det var total awesomeness i alla fall. Somnade väl runt tre-tiden tror jag efter vi tittat på filmer om vm 2006 & 2010, och när vi vaknade var vi riktigt sega, så det blev frukost och titta på vänner. Sedan lite lunch som vi gjorde själva, nedräkning inför melodifestivalen och mycket, mycket dregel över snygga fotbollsspelare. Kollade även igenom trailers och annat. Sedan melodifestivalen, och fan ta er svenska folket, y u no vote Martin till final????? Efter vi kommit över den chocken blev det ännu mera fotboll och annat. Somnade sedan väldigt sent och blev samma frukost igen på morgonen, haha. Jag åkte hem vid ett-tiden, och precis när jag kom hem blev det snabb-träning på gymmet. Sedan hem, duscha och nu sitter jag vid datorn och ska försöka börja på två nya fanfics vi har planerat. Har grymt mycket inspiration och ideer så det ska nog gå vägen.


snyggast i halmstad


sovplatsen


ni ser ju hur bra vi är på att ta hoppbilder... not


sötaste 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar