måndag 4 februari 2013

Jaha så det är så här det känns

att typ misslyckas i matten. Hade "test" idag för bråk och procent och gick så fu**ing dåligt. Vet inte om jag får svära i bloggen? (Inte för att jag inte gjort det...) Äsch. Jag känner inte för YOLO-stilen idag så håller mig till den vanliga skrivstilen.

I alla fall gick dagen rätt bra. Först test som sagt, sedan lite till matte och efter det engelska då vi började på en nytt kapitel. Fy fanta(kolla man kan ju hitta på nya svärord!!!) vad lätt engelska har blivit, just för mig. Nu skryter jag(FY PÅ DIG ANDREA). Får väl skriva tre hela sidor om hur dålig jag är på engelska för att gottgöra detta snedsteg. Lunch efter engelskan, då vi mest satt och talade om en viss fest i fredags(sanning och konsekvens, någon?) och sedan matte igen(bytte ut no mot detta ännu tråkigare ämne) och sist men absolut inte minst *trumvirvel* idrott! Rolig Följa John-uppvärmning, en brutal evighetsstafett med FYRA lag, och sedan en rolig guldkornsomgång varvat med skratt.

Nu sitter jag hemma och försöker börja skriva på min nya berättelse. Har endast skrivit prologen och kommer bara på första ordet till kapitel 1. Bra där, Andrea, bra där. Imorgon blir det skola, träning och sista dagen inför nationella provet, läsförståelse, i svenska. GUD HJÄLP MIG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar