onsdag 13 februari 2013

:(

Hallå där köp blåbär(är det så man säger????) Aja, jag är i alla fall inte bara sjuk i huvudet utan även psykiskt(wut) och dagen har spenderats framför teven sedan åtta på morgonen. Kollat på film om VM 2010, segat framför Disney Channel och avslutat med de två sista Harry Potter-filmerna. Grymt, förutom att jag mår skit och använder min mamma som betjänt då jag nästan inte kan röra mig utan att jag spyr. Usch. Har trots det tvingat mig själv till att göra klart min SO-uppsats och plugga inför tyskaprovet(om jag skulle bli frisk). Det som gäller för resten av dagen är att försöka bli frisk. Är ju Valentine's day imorgon och man vill ju inte missa skolan då. Kanske får ett brev? Om jag är sjuk och hemma kanske de blie ett sms. Hoppas hoppas. Nä, ska inte få upp mina förhoppningar. I'm bound to be single and unhappy forever :(

Bjuder på en nygammal bild som visar varför jag e forever alone...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar