onsdag 27 februari 2013

Några dagar sedan

Ska summera det som hänt lite snabbt bara:
Fredag: Träffade gamla kompisar i Stockholm och gick runt på stan där och hade roligt som aldrig förr. Stockholmare knows how to shoppa och ha kul. Åt sedan på restaurang med dem och sedan blev det fest hela natten lång. Tror jag kom hem vid fem-tiden till hotellet.
Lördag: Åkte till Karlskrona och hälsade på Alex. Åt på restaurang och sov över på Scandic samt kollade melodifestivalen och Manchester United mot QPR.
Söndag: Åt frukostbuffe och åkte hem. Skrev lite.
Måndag: Första skoldagen efter sportlovet. Långtråkigt och tröttsamt. Stack till bästa vännen och lärde henne ett och annat om fotboll, haha. Skratt och random quotes som vanligt.
Tisdag: Gårdagen var rätt medelmåttig. Skola som vanligt och sedan en snabb träning.

Denna dagen har varit väldigt tröttsam. Känns som om jag börjar bli sjuk också vilket inte är bra. Vill inte missa skola såhär nära inpå en resa. Skoldagen var i alla fall tråkig och tuff som vanligt, och fick vara musikpro på idrotten då alla andra svettades igenom en grym cross challenge som Ellen och Agnes anordnade. Tack vare att jag var "sjuk". Kom hem och tog det lugnt; kollade film. Sedan tänkte jag plugga no men blev inget av det. Känner att allt plugg hamnar på andra plats nu, vilket inte alls är bra. Behöver ju verkligen bättra mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar