onsdag 20 februari 2013

Stockholm stockholm...

Kan bara snabbspola förbi måndagen och tisdagen med dessa få meningar; måndagen var endast träning typ, eftersom jag åkte med pappa till hans gympahall och tränade handboll, precis som vi gjorde på söndagskvällen. Pluggade även matte och tittade på film. Söndagen packade jag på förmiddagen och sedan bar det iväg med pappa och hunden till Stockholm. Fick därför hela baksätet för mig själv och låg och tittade på film nästan hela resan. Kom fram vid åtta-tiden och då blev det mys med min underbara kusin.

Denna dagen har dock varit mer händelserik. Vaknade vid 9, åt frukost och tvättade sedan håret. Fixade mig och valde kläder etc. Vid kvart över tolv mötte jag upp med Hanna, min kusin, eftersom jag skulle vara med hennes klass de sista två lektionerna. Var väldigt annorlunda, om jag får säga det. Haha. Gick förbi några affärer på hemvägen och tittade runt på kläder och köpte lite Corny.(världens godaste). Åt sedan mellanmål hos henne innan hon skulle iväg för att rida. Då gick jag hem till min farmor och farfar, där jag nu sitter och väntar på fika. Hehe. I kväll kommer Hanna, efter ridningen är slut, och vi ska titta på lite film och mysa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar