tisdag 12 februari 2013

Segooooo

Jag är seg, jag vet. Det är inget jag uppmuntrar er till att vara heller, så tänk tvärtom. Var effektiv! Aja, nu låter jag som om jag ska ge råd; lyssna inte till det. Jag suger på att ge råd.

I alla fall har dagen varit helt okej. Började med trött-bild, vilket jag kallar det eftersom jag alltid tror att jag ska somna någon gång under lektionen. Blame the late nights. Efter bild - tyska där vi övade inför provet på fredag. Fyfan, kommer gå så himla dåligt. Sedan hade vi svenska där vi började med språkhistoria. Jag zlatanerade verkligen, nä skoja bara, jag var typ lika tyst som stolen jag satt på. Språkhistoria är verkligen inte min starka sida. Det är nog ingens starka sida... Efter den tråkiga timmen var det lunch och rast då vi hade lite kul med kik. Sedan engelska med vikarie där jag var allmänt störd och flippade ur gång på gång. Sorry för mitt galna utbrott <3. I alla fall hade vi NO efteråt då vi hade genomgång av tryck och det visades olika sätt och annat och hur man nu ska förklara detta. Jag gick ifrån en kvart tidigare för att hinna till moi kurator. Blev en fyrtiofem minuter med henne och kände mig faktiskt nöjd då jag gick därifrån. Är otroligt stolt för att jag kommit så långt i min "rehabilitering" sedan det som hänt och vill tacka alla som funnits där för mig under den problematiska vägen. Jaja, end of the deep and poetic phase. Blev sedan träning i en timme, #beach2013, och nu väntar jag på att pannkakorna ska bli klara för det är ju internationella pannkaksdagen+fettisdagen idag. Woho. En ursäkt...

See ya next blogginlägg, my babees



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar