tisdag 16 oktober 2012

Duktig tjej

Har precis kommit hem från träningen. Två pass, Cxwork och Aerobic Dance, så jäkla kul att vara tillbaka på spåret. Sex dagar i veckan blir det träning nu och det känns bara för bra, eller något. Om ni inte visste det redan så älskar jag att träna mer än något annat. Om det fanns ett jobb som bara innehöll att träna hela tiden(räkna bort tränare på något gym för jag är väldigt blyg) skulle jag vilja ha det. Kanske typ att få en massa olika program och prova så att de är bra? Eller? Nähä.

I alla fall har det varit ännu en riktigt soft dag. Vad kommer detta bli för vecka egentligen? Haha. Jo, hade först bild då jag ritade klart min "miljöbild" och ska nästa gång färglägga med vattenfärg. Usch på det. Sedan tyska som var jobb med verb och det gick faktiskt ganska snabbt. Kollade sedan film på svenskan och man kan säga att jag verkligen älskar min klass då vi kollar film. Sure, jag älskar dem hela tiden, men speciellt vid filmer. Åh, vilka skratt man får. Hade efter svenskan lunch och goda mackor igen, hehe. Åt bara två denna gången, istället för de åtta jag åt förra gången. Bra av mig!! Efter lunchen var det engelska och det betydde film igen. Vilket betydde att vi såg klart på den bästa filmen ever, Freedom Writers. Så synd :(. Hade efter engelskan no då vi bara gick igenom provet sen igår(jag fick B!) och gjorde lite uppgifter. Men allt gick snabbt och sedan bar det hem. Väl hemma pluggade jag människokroppen i NO(eftersom jag missade det förra terminen och vill vara beredd om det kommer på nationella) och åt kvällsmat. Sedan ja, träning.

Nu ska jag vänta tills Sverige-matchen och sedan sitta och heja på.... TYSKLAND! Döm mig inte, men Tyskland är mitt enda favorit landslag. De kommer rent av slakta Sverige och det ska bli en fröjd att se. Men hoppas i alla fall Zlatan gör något mål. = han är en av mina favoritspelare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar