lördag 13 oktober 2012

Varannan dag

Får verkligen bättra mig, för känns som om jag bloggar alldeles för sällan. Men men, gårdagen var faktiskt riktigt rolig. Skuggade ju med Lina och vi fick göra en massa håruppsättningar. Så himla kul, fast jag sög på det, haha. Köpte sedan lunch på McDonalds och tog med det till skolan där vi precis hann till lektionen, och fick äta maten där. Fast jag drack typ bara min milkshake, och på grund av det blev mina pommes och hamburgaren helt frysta typ, så när jag kom hem och skulle äta det var det riktigt kallt. Typ som mat när det legat för länge utan värme, eller vad man ska säga. När mamma också kommit hem stack vi till stan och kollade jacka. Hittade faktiskt en, och tror jag ska köpa den idag. Hoppas det i alla fall. Har ju gäster här och då ville de kolla lite på Halmstad stad, så då kan jag ju passa på. Skrev i alla fall resten av fredagen, om sitta och fundera på fortsättning kallas för skriva, och kollade även på X Factor. Tänk att jag kanske sitter där i publiken den andra november... Hoppas hoppas jag får biljetter, annars blir det lite som om man sprungit ett maraton och har typ tre meter kvar till mål, så ställs resten av loppet in och man får ingenting.

Idag ska jag ju hänga lite med gästerna, gå till stan som jag sa, och senare vid tre halv fyra ska jag åka buss till min saknade bästis. Har inte träffat henne på flera år, känns det som, och jag har saknat henne så himla mycket. Kommer i alla fall bli en riktigt rolig kväll och ska ta med mig mina anteckningar om NO-provet att tråka ut henne med, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar