onsdag 17 oktober 2012

Onsdag igen då

Denna veckan går ju snabbt som attan. Tänkte det skulle vara tisdag idag men icke, onsdag igen visst. Imorgon blir det gymnasiemässa och återförenas med min bästis. Längtar sååå!

Dagen har varit riktigt kul, det började med syslöjd som gick snabbt, sedan svenska då vi kollade klart på filmen och jag hade sedan SyV samtal, fick faktiskt riktigt bra fakta att bygga på. Så, efter det SO då vi mest snackade om arbetet och sedan kollade jag, Ellen, Lina och Agnes på ett bildband men snackade bort allting. Hade sedan lunch och god vegetarisk pastagratäng, mums! Efter lunchen idrott som var klasskampen, första gången jag gjorde det, och herregud vad kul det var. Även fast mitt lag kom tvåa var det bäst ändå! Sista lektionen var som sagt tyska och då kollade vi film, så allt i allt riktigt soft dag.

Eftermiddagen spenderades vid datorn, ätandes oreo, och nu snart ska jag äta middag och kolla What to Expect, When You're Expecting med mina föräldrar. Sedan blir det Dance Central. Ska ju köpa trean som kommer ut på fredag och måste bygga upp mina kunskaper, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar