onsdag 10 oktober 2012

Ledsen

Åh naj, glömde blogga igår. Men det är sådant som händer då jag, duktig som jag var, ägnade hela dagen bara åt NO. Vi har ju prov nästa måndag och skrev ner allt jag behövde kunna. Fick till och med skippa träningen!

Idag har jag mest chillat i skolan. Blivit klar med pannbandet i slöjden, kollat på film på svenskan, haft riktigt soft SO-lektion, spelat trippelboll på idrotten och skrattat som aldrig förr. Sedan försvann min mobil mystiskt och fatta vilket utbrott jag fick. Jag<3min iphone = better love story than twilight. Men fick den vid skolans slut och märkte då några otroligt konstiga saker. Menmen. Nu ska jag käka lite mellanmål och sen träna Cx med Ellen. Sedan mat och film tror jag. Orkar inte mer NO idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar