torsdag 4 oktober 2012

Stort dilemma

Kap Verde eller Egypten? Någon som kan hjälpa mig med den frågan, haha. Jo, har hittat ett hotell på Kap Verde och ett i Egypten. I alla fall, någon som kan säga vilket är bäst att åka till i februari!?

I alla fall så har dagen varit prima. Skola först och det vanliga, gjorde inte mycket på matten då det regnade som fan och de uppgifterna vi hade kvar var att vara ute, jag gick ju till skolan och blev dyblöt(the typical me) och efter matten hade vi no som vi mest chillade på också . Sedan SO och föreläsning om första världskriget. Sedan lunch där vi fick världens mest underbara bröd. Oh my god. Åt närmare sju stycken, herregud. Så goda! Sedan hade vi i alla fall musik där jag skämde ut mig totalt. Eller min lärare gjorde det åt mig :(. Fatta jag är nere på grund av det...

Ja, får väl ta nya tag. Annars har jag inte gjort mycket, skrivit lite, och även kollat på mer hotell, haha.

Imorgon är det efterlängtade fredag och då blir det skriva som gäller hela dagen!

Kap Verde

Kap Verde

Sharm El Sheikh

Sharm El Sheikh

Sharm El Sheik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar