onsdag 3 oktober 2012

Underbart

Så, är hemma nu och letar lite hotell runt på nätet. Mamma kom hem efter att ha gått med sin bästa kompis och sa att - men vad säger du om att åka iväg på sportlovet? Alltså med mammas kompis familj också. Så har suttit och surfat runt, och jag tycker det lutar åt Hurghada, och då vi är kräsna blir det som vanligt All Inclusive. Haha.

Skolan var väl helt okej, rolig idrott då vi körde Just Dance 4 och var helt knasiga. Tyskan kollade vi film, svenskan gjorde jag klart min argumenterande text och so:n gick vi igenom det nya arbetet, om första och andra världskriget. Har längtat efter det sedan sexan, haha.

Fick även reda på hur det gick med mitt arbete i SO om den globala uppvärmningen, och *trumvirvel* fick ett A! Kan inte vara annat än glad över det, och det känns så härligt för att jag kämpat så hårt med den uppsatsen. Satt nästan varje dag i två veckor och skrev och skrev och skrev. Sedan har jag även höjt mig i Geografi med två betyg sedan förra gången, går från ett C till ett A och det känns bra!

glad tjej i profil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar