fredag 5 oktober 2012

Härliga fredag

Har äntligen bestämt mig. Det blir Sharm El Sheikh för hela slanten och en massa snorkling. Så ni kan redan nu förbereda er för fotospam efter sportlovet, haha.

Dagen har varit riktigt grym, skola först som var lite lam men kul ändå med Paranormal Activity 3 på rasterna, en massa skoj och annat. Fick även sluta tidigare för mina mentorer skulle ta ett snack med min "mentorsklass" 9D. Så vi i 9A fick gå, hehe. Åkte sedan till stan och köpte en milkshake där, som jag drack som mellanmål när jag kom hem. Eftersom mamma och pappa är på begravning hela dagen hade jag allt för mig själv, haha. Så gick först ut med Freja i ösregn, sedan satte jag mig och kollade på film, Der Untergang, lite för att vi håller på med andra världskriget i SO:n nu, hehe.

Det blev senare pizza som jag fick gå och hämta i ösregnet! Tack vare min snälla brorsa som inte kunde skjutsa mig bara för att han själv inte skulle äta pizza... Så när jag väl kommit hem med pizzan(fatta hur jobbigt det är att gå med paraply, colaflaska och pizzakartong!)så la jag mig i sängen med allt och kollade på nyaste avsnittet av Glee för andra gången. Laddar ju ner så ligger ju före alla svennar haha, så detta var det fjärde och grät lika mycket som igår när jag såg det... Sedan har jag mest chillat, käkat godis och vid kvart i åtta kom mamma och pappa hem så gjorde vi i ordning lite fruktsallad och kollade sedan X Factor(HEJA J.E.M!)

Imorgon blir det skriva som gäller för hela slanten! Måste skriva en massa, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar